Setka na setkę :)

Czwartek, 16 sierpnia 2018 · dodano: 16.08.2018 | Komentarze 9

Zupełnie inaczej jeździ się z myślą osiągnięcia konkretnego celu. Ja dziś taki miałam. Z okazji setnej wycieczki w tym roku chciałam wykręcić sto kilometrów, no i udało się :). Pojechałam najpierw do Środy Wlkp., skąd udałam się do Jarosławca, następnie Nagradowic, aż dotarłam do drogi w kierunku Gowarzewa. Jako, że ostatnio kręciliśmy w nocy z Grześkiem i p. Krzysztofem po okolicy Gowarzewa, to postanowiłam przyjrzeć się z bliska drodze, którą w ciemności, de facto, nie widziałam. Teraz mogę przyznać, że powstał długi odcinek dobrej drogi i co najważniejsze obok powstanie ścieżka rowerowa. Z Gowarzewa odbiłam na Rabowice, a następnie w kierunku Łowęcina do Sarbinowa. Jako, że na liczniku miałam już 80 km, to postanowiłam lekko odbić, żeby nie zabrakło mi kilometrów do założonej setki. Pojechałam więc do Uzarzewa, skąd przez Biskupice odbiłam na Promno, a stamtąd już prosto do domu. Cel osiągnięty i to się liczy :).

Po drodze mijałam świeże odcinki nowych dróg. Droga z Wierzyc do Czerniejewa (© anka88)

Tutaj droga rowerowa i nowy asfalt na odcinku Czerniejewo - Nekla (© anka88)

Po żniwach w okolicy Środy Wlkp. (© anka88)

Jezioro Średzkie (© anka88)

W Środzie ostatnio powstało wiele nowych budynków mieszkalnych (© anka88)

I kolejne nowe osiedle (© anka88)

Nowy asfalt wyłożony w Gowarzewie. Ścieżki rowerowej jeszcze nie ma, dopiero powstanie (© anka88)

Nowe osiedla w Rabowicach (© anka88)
Kategoria SETUNIE :)

| 19:48 sobota, 18 sierpnia 2018 | linkuj Dzięki za miłe słowa :)
| 18:56 sobota, 18 sierpnia 2018 | linkuj GRATULACJE!!!!!!!!
panther
| 19:29 piątek, 17 sierpnia 2018 | linkuj Zastanawiam się co by było gdybyś jeździła każdego dnia w roku...
Sylwester pod względem kilometrów byłby pięknym zakończeniem roku ;-)
Pozdrawiam Ciebie serdecznie
Hipek
| 09:02 piątek, 17 sierpnia 2018 | linkuj Super pogoda i piękne zdjęcia!
rolnik90
| 07:14 piątek, 17 sierpnia 2018 | linkuj Też lubię takie pomysły jak sto na sto :) Swego czasu na dwudzieste szóste urodziny chciałem zrobić 260 km, ale wyszło 300 ;-) Więc gratuluje pomysłu i wykonania.
| 21:22 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj Gratuluję setki. W niedzielę miałem okazję jechać z Wierzyc do Czerniejewa. Teraz to się tam jedzie z przyjemnością. Nie to co jeszcze w maju, gdzie mnie wytrzęsło masakrycznie :-D
| 21:10 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj Miło się ogląda fotki gdzie coś nowego wybudowano , zwłaszcza drogi :).
Mnie cieżko się jakoś zebrać by przekroczyć w tym roku 100km, a lada moment znów czas wyjechać :(. Ostatnia szansa w ten weekend:P POZDRO i Gratulacje
| 20:31 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj O, tak znienacka. Brawo! :)

Zawsze boję się wyrażenia: "nowa DDR-ka". Mam najgorsze przeczucia. Ale tu chyba będzie (ufff) asfalt, więc... postaram się póki co nie irytować na zaś :)
| 17:23 czwartek, 16 sierpnia 2018 | linkuj Gratuluję setki, setnej wycieczki, przejechania czterech tys. km w sezonie oraz pięknych fotografii, szczególnie przypadły mi do gustu "Po żniwach w okolicy Środy Wlkp." oraz "Nowe osiedla w Rabowicach" :)