Puszcza Zielonka w towarzystwie

Niedziela, 16 września 2018 · dodano: 16.09.2018 | Komentarze 6

Wreszcie znalazł się czas na krótką przejażdżkę. Stęskniliśmy się już za lasem, więc wybraliśmy się do Puszczy Zielonki. Do jazdy zaprosiliśmy również p. Krzysztofa i Wojtasa i tak w czwórkę podążaliśmy różnymi ścieżkami. Niedaleko miejscowości Pawłowo Skockie zatrzymaliśmy się na krótkim postoju. Pan Krzysztof wspiął się na ambonę i po chwili zauważył, że w polu kukurydzy coś się porusza. Były to łanie, które zapozowały nam do zdjęć. Mieliśmy farta :). Pogoda była dziś wymarzona na rower. Oby taka właśnie była jesień.

Grzesiek był naszym przewodnikiem (jak to zwykle bywa) (© anka88)

Często spotykamy stada żurawi. Dzisiaj nie mogło być wyjątku od reguły :) (© anka88)

Wyjście z kukurydzy... (© anka88)

Chwila dla reportera :) (© anka88)

I ucieczka (© anka88)

Widok na Kiszkowo z ambony (© anka88)

Grzesiek z ojcem na leśnych duktach (© anka88)

Moi towarzysze: Grzesiek, p. Krzysztof i Wojtas (© anka88)