Ostatki lata...

Środa, 19 września 2018 · dodano: 19.09.2018 | Komentarze 6

No i stało się... nadszedł koniec upalnego lata. Po pracy zadzwoniłam do Grześka i zaproponowałam swoje towarzystwo podczas powrotu do domu. Dojechałam do Gruszczyna, tam dojechał do mnie Grzesiek i razem wróciliśmy do Pobiedzisk łapiąc po drodze ostatnie promienie słoneczne. Szkoda, że dni już takie krótkie, bo przy takiej pogodzie chciałoby się pojeździć dłużej i dłużej.

Nad Jeziorem Dębiniec spotkałam jeszcze plażowiczów (© anka88)

Telekomunikacja Polska nad Gruszczynem (© anka88)

Nowy asfalt w miejscowości Góra. Cały odcinek nie został jeszcze wymieniony, ale to i tak duży plus (© anka88)

| 16:07 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Fajny balon Tepsy. Co do lata to boje sie wracać do kraju, tu słońce pali okrutnie
| 04:21 czwartek, 20 września 2018 | linkuj Rzeczywiście dni mocno się skracają, wszystko przez to, że jesień zaczyna się już w najbliższą niedzielę...
| 20:25 środa, 19 września 2018 | linkuj Taki asfalt to ja lubię :)

Koniec upalnego lata to jeszcze chyba nie dziś, jutro też ma grzać :/

Telekomunikacja Polska to już trup od dobrych sześciu lat, jak widać chociaż balon był zawsze dobrze nadmuchany :)
| 19:17 środa, 19 września 2018 | linkuj Ups... dziękuję za poprawkę :). Już zmieniam :)))
| 18:53 środa, 19 września 2018 | linkuj Ania ten balon to Telekomunikacja Polska S.A.