Bednary

Niedziela, 23 września 2018 · dodano: 23.09.2018 | Komentarze 3

Od czwartku w Pobiedziskach zauważalny był spory ruch samochodów, a to wszystko za sprawą organizowanej wystawy rolniczej  Agro Show na Bednarach. Zaciekawiona byłam co też ludzi tam przyciąga i jak to wygląda na żywo, więc wspólnie z Grześkiem wybrałam się w to miejsce. Jak się okazało za dużo nie zobaczyliśmy, ponieważ nie można była wejść na teren wystawy z rowerem. Zrobiłam sobie krótki spacer bez roweru i jak dla mnie to szału wielkiego nie było. Powód: nie interesują mnie maszyny rolnicze, ale byłam, zobaczyłam i to mi wystarczy :).

Agro Show w pigułce. Maszyn nie fotografowałam, bo ludzie wchodzili mi w kadr :) (© anka88)

A nad Jeziorem Biezdruchowskim wreszcie widać efekt prac budowy pomostów (© anka88)

| 20:37 poniedziałek, 24 września 2018 | linkuj Dzieje się
| 20:05 niedziela, 23 września 2018 | linkuj A ludzie mogli wchodzić? Cóż za ukłon dla zwiedzających :)

Te pomosty fajnie się zapowiadają, będzie atrakcja.
montana21
| 19:55 niedziela, 23 września 2018 | linkuj Rolnicze maszyny są fajne na polu jak pracują :) (No i czasami jak można za jakimś traktorem z przyczepą pojechać w "tunelu")