• Sprzęt BMC Bike MaChine

Jazda próbna :)

Czwartek, 27 września 2018 · dodano: 27.09.2018 | Komentarze 5

Wreszcie stałam się posiadaczką drugiego roweru, który będę chciała przeznaczyć na jazdę w trudniejszych warunkach (m.in. podczas jazdy w błocie, zimą itp.). Udało nam się znaleźć rower z odpowiednią ramą. Grzesiek cudotwórca tak mi odpicował nową furę, że jestem mu bardzo wdzięczna. Zdjęcia nowego nabytku nie wstawię, ponieważ rower potrzebuje jeszcze troszkę kosmetyki, ale jak na pierwszą jazdę jestem bardzo zadowolona.

Zamieszczę za to zdjęcia prawdziwego armagedonu, który ma obecnie miejsce na odcinku drogi Pobiedziska - Kociałkowa Górka. Przedwczoraj rozpoczął się tam remont drogi, która została całkowicie wyłączona z ruchu. Za dwa tygodnie powinny być widoczne efekty pracy. Czekam na nie z niecierpliwością.

Wycinka drzew na odcinku drogi Pobiedziska - Kociałkowa Górka (© anka88)

panther
| 17:41 piątek, 28 września 2018 | linkuj Wrzuć proszę jakieś zdjęcie roweru. To pewnie rower, którego nie będzie aż tak szkoda podczas jeżdżenia w niesprzyjającej aurze. Pozdrawiam serdecznie
Nefre
| 11:42 piątek, 28 września 2018 | linkuj Super, cieszę się, że masz nowy rowerek.... jednak czekam na fotki
| 04:18 piątek, 28 września 2018 | linkuj Gratuluję nowego nabytku! :)
| 18:35 czwartek, 27 września 2018 | linkuj Rowerka gratuluję i też domagam się foty :) Ale ten widok ze zdjęcia raczej smutny :/
sky1967
| 18:18 czwartek, 27 września 2018 | linkuj Eee,dawaj fotę nowej maszyny i to już !!! ;)