Przez trzy gminy...

Sobota, 24 listopada 2018 · dodano: 24.11.2018 | Komentarze 3

Jazda po ziemiach trzech gmin: Pobiedziska, Swarzędz i Kostrzyn. Tak fajnie mi się jechało, że nawet nie odczułam zimna, które w ubiegłym tygodniu dało mi troszkę popalić. Wyjechałam z domu w stronę Biskupic, następnie przez Uzarzewo dojechałam do Katarzynek, odwiedziłam Swarzędz i zajrzałam do Zielińca. Stamtąd obrałam kierunek powrotny przez Swarzędz do Łowęcina. Będąc w pobliżu Sokolnik Gwiazdowskich wjechałam jeszcze do Kostrzyna, a potem już prosta droga przez Buszkowiec i Kociałkową Górkę do domu. Fajne warunki, wiatru nie czułam wcale, no i co najważniejsze to było mi ciepło, zarówno w nogi jak i ręce :).

Przejazd przez PK Promno (© anka88)

W Biskupicach czułam jak ktoś mnie obserwuje... (© anka88)

Łabędzie z Katarzynek (© anka88)

Droga z Łowęcina w kierunku Sokolnik Gwiazdowskich (© anka88)

A tutaj efekty prac remontowych odcinka drogi Kociałkowa Górka - Pobiedziska

Droga przez las jest póki co przejezdna.. (© anka88)

Na poboczu zostały wycięte drzewa i zrobiło się tak jakoś szeroko (© anka88)

Im bliżej Pobiedzisk tym widać większe efekty, m.in. zatoczkę autobusową (© anka88)

| 19:56 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Ładne zawsze ktoś obserwuje :)
| 13:30 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Tak, w temacie asfaltu jak najbardziej jestem "za" i mam nadzieję, że projekt przebudowy to właśnie zakłada :).
| 21:39 sobota, 24 listopada 2018 | linkuj Dzisiaj cieplusio było, nie dało się czuć zimna :)

Nie znam tych remontowanych odcinków, ale jak na moje zamiast wycinać drzewa, powinni położyć jakiś dobry asfalt, bo ten jest jak widzę "taki se" :)