Mgliście...

Niedziela, 25 listopada 2018 · dodano: 25.11.2018 | Komentarze 5

Na dzień dzisiejszy pogodynki zapowiadały przelotne opady deszczu, a tymczasem mnie nie zmoczyła ani kropelka :). Panowała za to mglistość i ograniczona widoczność, jednak jazda w takich warunkach nie była zła. Zrobiłam kółeczko z Pobiedzisk do Wierzyc, następnie jadąc wzdłuż drogi S5 dotarłam do Iwna (bez odwiedzin) i dojechałam do Kostrzyna, skąd prowadzi już prosta droga do samych Pobiedzisk. Jechało mi się dobrze, po drodze dwa razy mijałam tą samą grupę kolarzy, a na koniec Grzesiek wyjechał mi naprzeciw i mogłam rypnąć się koło domu swoim BMC, który otrzymał nowy mostek. Póki co czuję różnicę, nie muszę się tak bardzo wychylać, co powodowało u mnie ból karku. Sprawdzę go następnym razem przy okazji dłuższej wycieczki, ale myślę, że teraz będzie już lepiej.

Jak w tytule... (© anka88)

Iwno doczekało się nowego chodnika, jeszcze by się przydał nowy asfalt :) (© anka88)

Na polu pospolite ruszenie i akrobacje gęsi (© anka88)

A to najbardziej malowniczy odcinek drogi do Pobiedzisk - bardzo go lubię (© anka88)

| 22:51 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Mgła wygląda świetnie... na zdjęciach :) Na żywo głównie budzi emocje.

Motyw ulatujących gęsi rewelacyjny :)
| 20:00 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Mgła u mnie też podczas całego przejazdu,
Katana1978
| 19:22 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Ja nawet lubię mgły :), ale z drugiej strony ciężko wtedy się jedzie ....
montana21
| 18:51 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj A u mnie cały dzień słoneczny, ale takie mgliste krajobrazy też mają w sobie to coś.
JPbike
| 17:28 niedziela, 25 listopada 2018 | linkuj Fakt, dziś mgliste klimaty były, ważne że pokręcone :)