• Sprzęt BMC Bike MaChine

Puszcza Zielonka i drobna awaria

Sobota, 8 grudnia 2018 · dodano: 08.12.2018 | Komentarze 3

Po przebudzeniu w naszych głowach już był rower, a po odsłonięciu rolety i sprawdzeniu warunków pogodowych nie było na co czekać tylko szybko zjeść śniadanie i w drogę. Udaliśmy się do lasu, najpierw do PK Promno, a następnie do Puszczy Zielonki. Wiał dziś dość mocny wiatr, więc las był jedynym schronieniem przed nim. W okolicy Tuczna przytrafiła mi się drobna awaria. Odpadło mi jedno z kółek prowadzących w przerzutce tylnej. Na szczęście udało się odnaleźć wśród liści wszystkie elementy i przykręcić je na nowo. Jak dobrze, że był tam ze mną Grzesiek, który od razu zajął się usterką.

Jezioro Dębiniec w PK Promno (© anka88)

Puszcza Zielonka (© anka88)

Awaria - brak kółeczka (© anka88)

I po awarii, kółeczko na swoim miejscu (© anka88)

Grzesiek musiał umyć ręce w lodowatej wodzie, aż mi dreszcze przeszły (© anka88)

| 09:15 niedziela, 9 grudnia 2018 | linkuj To mieliście szczęście bo ja miałem taka sama sytuacje w Reptowie i syn musiał autem po mnie przyjechać.
| 19:36 sobota, 8 grudnia 2018 | linkuj Takie historie kółeczkami się toczą :) A serwisant jak widzę odważny, żadnej pracy (ani wody) się nie boi :)
| 19:22 sobota, 8 grudnia 2018 | linkuj Niesforne kółko przerzutki ;)