• Sprzęt BMC Bike MaChine

Gmina Pobiedziska

Niedziela, 10 lutego 2019 · dodano: 10.02.2019 | Komentarze 5

Pierwsze co zrobiliśmy po przebudzeniu to sprawdziliśmy prognozę pogody, która wskazywała na deszcz około godziny 13:00. Ruszyliśmy więc przysłowiowe 4 litery i poszliśmy na rowery żeby uniknąć deszczu, a tutaj niespodzianka. Zamiast deszczu pojawiło się słoneczko :). I bądź tu mądry. Jeździliśmy dziś głównie po asfaltach, przez Tuczno do Karłowic, następnie nad Jezioro Kowalskie i przez Biskupice oraz Promno do domu.

Lądujące łabędzie na polu w Karłowicach (© anka88)

Tutaj już łabędzie w spoczynku (© anka88)

Fragment Jeziora Kowalskiego (© anka88)

Panorama Pobiedzisk (© anka88)

| 14:52 środa, 13 lutego 2019 | linkuj Obserwacje pogody to ja prowadziłem w poniedziałek żeby w wolny dzień zaliczyć 50-tkę a wam udało się dzień przed mną
| 20:59 poniedziałek, 11 lutego 2019 | linkuj Łabędzie to tylko widziałem na jeziorze zatoce itp , ale nie na polu hehehhe
JPbike
| 17:16 poniedziałek, 11 lutego 2019 | linkuj Całkiem niezła ta panorama Pobiedzisk - wpada w oko delikatne pofałdowanie terenu :)
| 20:12 niedziela, 10 lutego 2019 | linkuj Co łabędzie robiły na polach? :)

Pogoda dziś zaskoczyła... pozytywnie. Przynajmniej do południa. Więc dobra decyzja o ruszeniu przysłowiowych czterech :)