• Sprzęt BMC Bike MaChine

Oborniki_Szamotuły_Obrzycko_Stobnica

Sobota, 16 lutego 2019 · dodano: 16.02.2019 | Komentarze 7

Tytułowe miejscowości planowaliśmy odwiedzić na początku lutego, jednak cieszę się, że cel osiągnęliśmy właśnie dzisiaj. Wtedy warunki pogodowe były zdecydowanie gorsze, ok. 2 st. C, pochmurne niebo, wiatr, a dzisiaj pogoda dopisała w 100%, jechało się wyśmienicie, a do tego przetarliśmy nowe szlaki, co zawsze nas satysfakcjonuje. Osobiście zaskoczona byłam miejscowością Szamotuły, bardzo ciekawe miasteczko z licznymi atrakcjami, które z pewnością zapamiętam na długo. Budowa ogromnego Zamku w Stobnicy również wywarła na mnie wrażenie, szkoda, że nie można było jej zobaczyć na żywo. A do tego ścieżka rowerowo - piesza powstała na zlikwidowanej linii kolejowej między Stobnicą, a Obornikami - ścieżka do pozazdroszczenia! Brawo! Spotkaliśmy na niej wielu rowerzystów, pieszych i rolkarzy.

Zdjęcia:

Punkt widokowy w miejscowości Uścikowo k. Obornik (© anka88)

Grzesiek na punkcie widokowym w Uścikowie (© anka88)

Widoki z punktu widokowego na Oborniki (© anka88)

Widoki z punktu widokowego (© anka88)

Wieża ciśnień w Szamotułach (© anka88)

My na tle Zamku Górków w Szamotułach (© anka88)

Nowy Rynek w Szamotułach (© anka88)

Wyjeżdżamy z Szamotuł i jedziemy w kierunku Obrzycka (© anka88)

Były też fajne odcinki DDR-ek (© anka88)

Pałac w Kobylnikach (© anka88)

Barokowy Ratusz w Obrzycku (© anka88)

Widok na Wartę (© anka88)

Pałac w Obrzycku (© anka88)

Fragment budowy ogromnego Zamku w Stobnicy (© anka88)

Droga powrotna ze Stobnicy do Obornik odbywała się po nowo wybudowanej ścieżce rowerowej, która powstała po zlikwidowanej linii kolejowej (© anka88)

marcingt
| 18:56 wtorek, 19 lutego 2019 | linkuj Nie wiedziałem, że tam takie wzgórza są. Super widoki i pałace, te stare i te nowe :P
JPbike
| 17:24 wtorek, 19 lutego 2019 | linkuj Konkret TRIP zrobiliście :)
Tyle razy byłem tamtędy na rowerze a tych pałaców nie widziałem ... :)
| 22:15 poniedziałek, 18 lutego 2019 | linkuj Jeśli już ma się likwidować linie kolejowe (czemu jestem całym sercem przeciw), to tylko w tym celu - wyjątkowo nie ma się na tych DDR-kach do czego przyczepić :)
| 18:06 poniedziałek, 18 lutego 2019 | linkuj Super fotki z zabytkami,takie uwielbiam.
| 05:25 niedziela, 17 lutego 2019 | linkuj Jak miło ogląda się takie widoki :)
| 20:16 sobota, 16 lutego 2019 | linkuj Te ścieżki w lesie ehhh super sprawa. Super fotki naprawdę a pogoda robi swoje :):):):) Pozdrawiam Was serdecznie