Wieża widokowa na Szachtach

Sobota, 30 marca 2019 · dodano: 30.03.2019 | Komentarze 9

Udało nam się dzisiaj zrealizować dwa cele - zobaczyć na żywo wieżę widokową na poznańskim Świerczewie, na tzw. Szachtach oraz wykręcić pierwszą w tym roku setunię. Ruszyliśmy z domu przed godz.10:00 i udaliśmy się w kierunku Poznania drogą okrężną, przez Siekierki, Gowarzewo, Tulce, Szczepankowo. Później musieliśmy posiłkować się GPS-em, ponieważ były to dla nas nowe ścieżki, którymi jeszcze się nie poruszaliśmy. Kiedy dotarliśmy na Dębiec wróciła orientacja. Kolejne dwa spojrzenia w nawigację i dotarliśmy na Świerczewo. Byliśmy mile zaskoczeni tą okolicą, aż dziwne, że wcześniej o niej nic nie słyszałam. Dobrze, że koledzy z BS wstawiają wiele zdjęć, bo przynajmniej poznaliśmy nową miejscówę. Dzięki Wam za to :). Dalej udaliśmy się w drogę powrotną, zahaczając m.in. o stadion Lecha, nieopodal niego wrzuciliśmy coś na ząb, po czym ul. Bukowską dotarliśmy pod Targi, na których odbywał się Motor Show (my już nie mieliśmy na to czasu). Pojechaliśmy w kierunku Malty, skąd przedostaliśmy się do Antoninka, a potem to już droga przez Zieliniec do Gruszczyna i ostatnia prosta z Uzarzewa do Pobiedzisk. Na mieście dokręciliśmy do stówki i w ten sposób upiekliśmy dwie pieczenie na jednym ogniu :).

Zdjęcia z dziś:

Wieża widokowa na Szachtach jest godna polecenia (© anka88)

Widok na stawy na Świerczewie (© anka88)

Widok z wieży widokowej z opisem co przedstawia (© anka88)

Widok z wieży widokowej (© anka88)

Osiedle Mikołaja Kopernika w Poznaniu (© anka88)

Stadion Lecha (© anka88)

Widok z góry na stawy oraz ścieżkę dookoła stawów (© anka88)

Widok na całość (© anka88)

Ja na wieży :) (© anka88)

| 04:03 środa, 3 kwietnia 2019 | linkuj Brawo! :)
Gratuluję setki!
| 19:58 niedziela, 31 marca 2019 | linkuj Skoro tak, to jakbyście skręcili w lewo i zagłębili w osiedle, to byście mogli spojrzeć na codzienne szlaki Kropy :)
| 18:24 niedziela, 31 marca 2019 | linkuj Tomek, tak jechaliśmy ul. Czechosłowacką pod górkę w stronę tunelu. A to miło wiedzieć :).

Jacek, no proszę. Byliśmy niedaleko.

Dzięki wszystkim za gratulacje :)
| 17:53 niedziela, 31 marca 2019 | linkuj Gratki za stówkę ,mi ciągle brakuje czasu dla niej.
JPbike
| 22:13 sobota, 30 marca 2019 | linkuj Brawo za stówkę :)
No i cyknęliście fotkę blokowisk - w jednym z nich ja mieszkam :)
| 21:18 sobota, 30 marca 2019 | linkuj Jeśli jechaliście Laskiem Dębińskim lub Czechosłowacką pod górę do tunelu, to byliście bardzo niedaleko mnie :)
| 19:54 sobota, 30 marca 2019 | linkuj E no kurde wieża zajebista sprawa i jakie od razu widoki , gratulcje. POZDROOOOO
| 19:34 sobota, 30 marca 2019 | linkuj Tak, Tomku, dzięki Tobie ją poznaliśmy :). U Ciebie przeczytałam o niej po raz pierwszy. Nie wiem na jakiej ulicy mieszkasz, ale możliwe, że byliśmy niedaleko :)
| 19:14 sobota, 30 marca 2019 | linkuj O, w końcu dotarliście :) Nie ma za co, hehe, cieszę się, że również i dzięki mnie poznaliście tę miejscówkę :)

Ciekawe czy jechaliście koło mojego domu :)