Las Czerniejewski i okolice

Niedziela, 31 marca 2019 · dodano: 31.03.2019 | Komentarze 4

Po wczorajszej setce dzisiaj mieliśmy ochotę na teren, więc wybraliśmy się do Lasu Czerniejewskiego by objechać tzw. Jeziora Babskie. Tyłki nas troszkę pieką, więc dystans był lajcikowy. Niestety upierdliwy był wiatr, który w drodze powrotnej mnie irytował. Słońce też chowało się zza chmur i momentami było chłodno. Niby 3-4 st. mniej jak wczoraj, a można było odczuć różnicę. Wszystko przez ten cholerny wiatr!

Jezioro Uli w Nadleśnictwie Czerniejewo (© anka88)

Przejście przez mostek między dwoma jeziorami (© anka88)

Grzesiek na singlu wzdłuż Jeziora Baba (© anka88)

Na tym polu łeb chciało urwać :/ (© anka88)

| 19:09 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Rośnie kondycha dzięki wiatru heh
montana21
| 17:35 poniedziałek, 1 kwietnia 2019 | linkuj Skąd ja to znam - jak wieje to do lasu. Trzeba jednak do tego lasu dojechać a czasami to niezła męka.
| 19:59 niedziela, 31 marca 2019 | linkuj Na singlu, ale w duecie :)

Tak, wiatr dziś #$%$##**! :)