Piaszczysta Puszcza Zielonka

Niedziela, 28 kwietnia 2019 · dodano: 28.04.2019 | Komentarze 6

Niedziela nie była zbyt pogodna, ale mimo wszystko udało się troszkę pojeździć po Puszczy Zielonce. A tam panuje ostatnio straszna susza i na drogach jest pełno piachu. Jazda w takich warunkach nie jest dla mnie teraz taka prosta, zwłaszcza kiedy na stopach mam buty SPD. Jeden fałszywy ruch i łatwo o glebę, na szczęście dzisiaj jej nie zaliczyłam.

A podczas wycieczki towarzyszył nam ojciec Grześka, p. Krzysztof.

Pokazaliśmy p. Krzysztofowi ścieżkę wzdłuż jeziora Kołatkowsko - Stęszewskiego (© anka88)

Puszcza Zielonka (© anka88)

Piach, sam piach... (© anka88)

| 17:19 poniedziałek, 29 kwietnia 2019 | linkuj Piach zmora leśnych dróg na ten czas.
| 09:08 poniedziałek, 29 kwietnia 2019 | linkuj Paskudny hamujący piach ale suchy, u mnie deszczowa dupa jak na złość a mam akurat wolny czas :(
| 20:55 niedziela, 28 kwietnia 2019 | linkuj Świetne fotki, piach paskudny :)

Ech, te spdy........ :)
montana21
| 20:18 niedziela, 28 kwietnia 2019 | linkuj Nie lubię piachu, jest niefajny na rowerze.
| 18:51 niedziela, 28 kwietnia 2019 | linkuj Piękna druga fotografia :)
Niestety, ale ostatnio na leśnych drogach panuje piach.