Majówka 2019. Mierzeja Wiślana

Środa, 1 maja 2019 · dodano: 04.05.2019 | Komentarze 5

Tegoroczną majówkę wspólnie z Grześkiem spędziliśmy w Jantarze. Jest to wieś położona w gminie Stegna nieopodal Mierzei Wiślanej. Nasza wizyta w tym miejscu to nasz debiut i cieszę się bardzo, że pogoda pozwoliła nam na spokojne poznawanie tych rejonów. W Jantarze zjawiliśmy się koło godz. 11:00 i zaraz po zakwaterowaniu wskoczyliśmy na rowery i udaliśmy się w kierunku Krynicy Morskiej. W kierunku Krynicy jechaliśmy trasą 501 i przyznam szczerze, że ruch samochodowy zaczynał wyprowadzać mnie z równowagi, ale na szczęście drogę powrotną zafundowaliśmy sobie przez las i to nam wynagrodziło cały trud trasy. Największe wrażenie wywarł na mnie przekop Mierzei Wiślanej, była to dla mnie nowinka, ponieważ wcześniej o tym nie słyszałam. Objechaliśmy Krynicę Morską, weszliśmy na latarnię morską, po czym wróciliśmy do bazy noclegowej, w której zahaczyliśmy jeszcze o spacer po plaży.

Zdjęcia z pierwszego dnia pobytu na Mierzei Wiślanej:

Muzeum Stutthof w Sztutowie - nazistowski obóz koncentracyjny (© anka88)

Port w Kątach Rybackich (© anka88)

W drodze do Krynicy Morskiej podziwialiśmy etap prac nad przekopem Mierzei (© anka88)

Krynica Morska (© anka88)

Latarnia w Krynicy Morskiej (© anka88)

Jeden z widoków z latarni (© anka88)

Mierzeja Wiślana (© anka88)

Zadowoleni z pierwszego dnia majówki :). Port w Krynicy Morskiej  (© anka88)

Powrót do Jantaru przez piękną ścieżkę rowerową na terenie Mierzei Wiślanej (© anka88)

Jesteśmy ponownie na terenie przekopu Mierzei (© anka88)

I wspinamy się wyżej, żeby zobaczyć fajny widok (© anka88)

Oto jeden z nich - Zalew Wiślany (© anka88)

Dotarliśmy do Jantaru i idziemy na plaże (© anka88)

Ostatnie zdjęcie przed delikatnym deszczem. Dotarliśmy do pokoju i nawet mocno nie zmokliśmy (© anka88)