Kruszwica - dookoła Jeziora Gopło

Sobota, 8 czerwca 2019 · dodano: 08.06.2019 | Komentarze 4

Sobotę spędziliśmy w Kruszwicy w woj. kujawsko - pomorskim. Ostatnio Grzesiek wpadł na pomysł, żeby objechać Jezioro Gopło, więc cel udało się zrealizować. Na początku mieliśmy fajną ścieżkę rowerową, która niestety zbyt daleko nie prowadziła. W większości poruszaliśmy się asfaltami, ale było też kilka odcinków terenowych. Podczas drogi było kilka miejsc, z których można  było podziwiać Jezioro Gopło, jednak nie było ich zbyt wiele, co mnie troszkę rozczarowało. Niemniej jednak wycieczka była bardzo udana i udało nam się poznać kolejne nowe odcinki. Niestety upał dawał mi się we znaki i skutecznie osłabił, do tego dołączyły podmuchy wiatru i jechałam delikatnie spowolniona. Na szczęście był ze mną Grzesiek i podtrzymywał mnie na duchu.

Zdjęcia z wycieczki poniżej:

Mysia Wieża w Kruszwicy (© anka88)

Ścieżką rowerową jedziemy wzdłuż Jeziora Gopło - niestety ścieżka niebawem się skończy... (© anka88)

Podczas jazdy szlakiem zielonym trafiały się również zarośnięte odcinki polne (© anka88)

Takie drogi to zbawienie (© anka88)

Troszkę dalej pojawił się asfalt (© anka88)

Punkt widokowy pośród pola facelii (© anka88)

Z punktu rozpościerał się widok na Jezioro Gopło (© anka88)

Plaża w miejscowości Łuszczewo (© anka88)

Jezioro Gopło (© anka88)

Kujawskie widoczki (© anka88)

Przeprawa promowa w Złotowie (© anka88)

Opuszczony pałac w Ostrowie (© anka88)

Pałac i restauracja w Gocanowie (© anka88)

Miejsce wypoczynku w Kruszwicy (© anka88)

Jezioro Gopło i Cukrownia Kruszwica w oddali (© anka88)

Wieża ciśnień w Kruszwicy (© anka88)

bobiko
| 07:15 wtorek, 11 czerwca 2019 | linkuj Troche musiało wiać, patrząc po tafli nad jeziorem ;-)
| 08:57 poniedziałek, 10 czerwca 2019 | linkuj Mimo wysokiej temperatury patrząc na zdjęcia słonko było za chmurkami i to było na plus
| 04:30 niedziela, 9 czerwca 2019 | linkuj Mieliście świetne widoki :)
PS.
Choć na wycieczce upał trwa,
Anka dzięki Grześkowi wytrwa ;)
| 21:26 sobota, 8 czerwca 2019 | linkuj Pamiętam, że czytałem w dzieciństwie komiks o myszach, które zjadły Popiela, a jakiś czas temu zastanawiałem się, gdzie to w sumie było. Dzięki za przypomnienie, że miałem to sprawdzić. Już nie muszę :)

Fajna wycieczka, choć wietrzna :)