Gmina Międzychód

Sobota, 15 czerwca 2019 · dodano: 18.06.2019 | Komentarze 4

Korzystając z dobrodziejstw kilkudniowego urlopu postanowiliśmy wybrać się do gminy Międzychód i poznać kilka nowych szlaków. W sobotę wyruszyliśmy do miejscowości Radgoszcz, gdzie mieliśmy nocleg. Po zakwaterowaniu od razu wskoczyliśmy na rowery i pojechaliśmy do Międzychodu. Bardzo fajna i ciekawa miejscowość, która niewątpliwie przyciąga. Fajne krajobrazy i zadbane miejsca po których miło się spaceruje. Kto nie był niech się wybierze i oceni sam. Tymczasem zapraszam do galerii z pierwszego dnia pobytu.

Budowa nowego mostu w Międzychodzie (© anka88)

Hotel Neptun nad Jeziorem Miejskim w Międzychodzie (© anka88)

Panorama Międzychodu (© anka88)

Dookoła jeziora prowadziła bardzo przyjemna ścieżka (© anka88)

Muchociński osiołek - maskotka Międzychodu (© anka88)

W tym dniu było ponad 30 st.C i takie orzeźwienie było konieczne (© anka88)

Rynek i fontanna w Międzychodzie (© anka88)

Budynek, który chyli się ku upadkowi, a prezentował się zapewne za czasów świetności bardzo ciekawie (© anka88)

Tzw. Gaska - wąska ulica (© anka88)

Laufpompa - głębinowa studnia artezyjska, a w tyle tzw. Zaczytana Ławka (© anka88)

Przystań nad Wartą (© anka88)

Przeprawa promowa Zatom Stary - Zatom Nowy, niestety w sobotę po południu prom nie był czynny (© anka88)

W drodze na plażę w Mierzynie oddanej do użytku w zeszłym roku (© anka88)

Plaża w Mierzynie - fajna inwestycja, tylko szkoda, że woda nie jest taka czysta (© anka88)

Jezioro Radgoszcz (© anka88)