Sudety Zachodnie: Rudawy Janowickie-Miedzianka

Poniedziałek, 15 lipca 2019 · dodano: 21.07.2019 | Komentarze 6

Nadszedł czas na wyczekiwany urlop, który w tym roku spędziliśmy w Sudetach Zachodnich, w małej miejscowości Bobrów. Po przyjeździe i zakwaterowaniu nie traciliśmy ani chwili i od razu udaliśmy się do miejscowości Miedzianka, która posiada ciekawą historię. Na miejscu skosztowaliśmy piwo z Browaru Miedzianka, objechaliśmy wioskę oraz udaliśmy się w okolice Rudawskiego Parku Krajobrazowego.
Już w pierwszym dniu poznaliśmy piękne tereny, mieliśmy okazję sprawdzić swoje siły na podjazdach, po drodze mijaliśmy piękne pałace, pogoda dopisywała w 100%, jednym słowem - to był udany początek tej cudownej przygody.

Rzeka Bóbr w miejscowości Wojanów (© anka88)

Pałac w Bobrowie (© anka88)

Browar Miedzianka (© anka88)

Rudawy Janowickie - tzw. Cycuchy Janowickie (© anka88)

Historia Miedzianki (© anka88)

Podjazdy były ciężkie, ale za to widoki rekompensowały włożone siły (© anka88)

Z każdym kilometrem było coraz ładniej... (© anka88)

Wyjeżdżamy z Miedzianki i jedziemy w kierunku Mniszkowa (© anka88)

Pozdrawiamy okolicznych mieszkańców (© anka88)

I dojeżdżamy do końca... miejscowości Mniszków (© anka88)

Szlak, którym się poruszaliśmy wycisnął z nas siódme poty, ale warto było... (© anka88)

Potok Janówka (© anka88)

Skała Piec położona na wysokości ok. 570 m n.p.m. w Dolinie Janówki (© anka88)

Zamek Karpniki (© anka88)

Dworskie klimaty w Łomnicy (© anka88)

Pałac Wojanów (© anka88)

mors
| 22:25 niedziela, 21 lipca 2019 | linkuj Mi po prawie roku mieszkania u stóp gór znudziło się góra w 10%. ;)

Bardzo wiele zmienia, gdy jest idealna przejrzystość powietrza, jakiej Wam niestety zabrakło. W południe zdarza się to rzadko, najczęściej jest rano - widoki i wrażenia są wtedy x10. :)
| 21:04 niedziela, 21 lipca 2019 | linkuj To akurat prawda. Gdybym miała rodzinę w tych okolicach to też bym do niej jeździła jak na wakacje :).
| 21:00 niedziela, 21 lipca 2019 | linkuj Hehe, no tak, jest "u mnie" co robić :)

Ale przyznam, że jak się ma to na co dzień, to już nie jest to samo - lepiej się wyprowadzić i przyjeżdżać do siebie jak na wakacje :)
| 20:46 niedziela, 21 lipca 2019 | linkuj Ale chciałbym tam być, POZDROOOOOO
| 20:34 niedziela, 21 lipca 2019 | linkuj Tak, wróciliśmy w sobotę. Oj, dużo by opowiadać, ale aż zazdroszczę Ci takich rodzinnych stron. Piękna okolica, wiele atrakcji, po prostu super. Ściankę do Miedzianki podjechaliśmy, gorzej było np. w Rędzinach, tam to była dłuuuga górka :). W Mniszkowie też nie było łatwo, ale jak zobaczyłam Koniec to się ucieszyłam :)).
| 19:50 niedziela, 21 lipca 2019 | linkuj Ha, w końcu wróciliście :) Czekałem na relację i już wiem, że było godnie :)

Jak wrażenia ze "ścianki" prowadzącej do Miedzianki? :)

Super, że byliście w Mniszkowie, czyli na Końcu Świata. To trzeba było zaliczyć :)