Okolicznie w towarzystwie

Czwartek, 15 sierpnia 2019 · dodano: 15.08.2019 | Komentarze 4

Dzień wolny od pracy, więc czas fajnie było spędzić na wspólnej rowerowej przejażdżce. Umówiliśmy się z ojcem Grześka i Wojtkiem na wycieczkę, którą odbyliśmy po naszych bliższych i dalszych fyrtlach. Spotkaliśmy się nad Zalewem Kowalskim skąd wyruszyliśmy w drogę. Na początku chcieliśmy podjechać sprawdzić co pali się w okolicy Pobiedzisk, ponieważ pojawiły się kłęby dymu, ale ostatecznie nie udało nam się dojechać na miejsce. Okazało się, że paliło się pole w okolicach Pomarzanowic, pożar został w miarę szybko ugaszony. Tak kręcąc się to tu, to tam dojechaliśmy m.in. do Bednar, na ekoplaże w Stęszewku, do Tuczna, w okolice Karłowic i do Barcinka, gdzie pożegnaliśmy swoich kompanów.

Droga Złotniczki - Wronczyn i moi towarzysze (© anka88)

Jezioro Kołatkowsko - Stęszewskie (© anka88)

Okolice Karłowic (© anka88)

| 22:02 piątek, 16 sierpnia 2019 | linkuj Najważniejsze ze jest z kim kręcić kaemy :D
Nefre
| 11:02 piątek, 16 sierpnia 2019 | linkuj Super rodzinny wyjazd...
| 20:29 czwartek, 15 sierpnia 2019 | linkuj Mocna ekipa, jak widzę blokująca nawet pola na szerokość :)
| 17:34 czwartek, 15 sierpnia 2019 | linkuj Moje cztery dni wolne też zaplanowane ale dwa chyba bez roweru :(