Wielkopolski Park Narodowy

Sobota, 24 sierpnia 2019 · dodano: 25.08.2019 | Komentarze 3

W tygodniu Grzesiek rzucił hasło, że jego ojciec chciałby wybrać się w dalszą wycieczkę w naszym towarzystwie, więc po paru minutach zastanowienia padł pomysł na odwiedziny WPN-u. Spoglądając w historię wpisów ostatni raz byliśmy tam w 2017 roku, również w miesiącu sierpniu (wpis tutaj). W czasie jazdy nawet nie było tak wiele błądzenia i dojechaliśmy bez większych problemów. Pokazaliśmy p. Krzysztofowi dwa ciekawe punkty widokowe, jeden w Mosinie, na który podjeżdża się słynną ul. Pożegowską, drugi na Wieży Bierbaumów w Szreniawie, w której znajduje się również Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego. Za każdym razem kiedy jestem w WPN-ie cieszę się z jego odwiedzin i jedynie ubolewam nad tym, że bywamy tam tak rzadko, a przecież co za problem wsiąść w pociąg, podjechać do Poznania i wybrać się właśnie w te okolice?! No w sumie... żaden :). Podczas drogi złapałam kryzys i ciężko mi się kręciło. Na szczęście dotarłam cała do domu, ale troszkę sił mnie to kosztowało.

Zdjęcia z wczoraj:

Jezioro Maltańskie w Poznaniu (© anka88)

Nadwarciański Szlak Rowerowy (© anka88)

Podjazd na ul. Pożegowską w Mosinie (© anka88)

Grzesiek na wieży widokowej na Osowej Górze (© anka88)

Jesteśmy tu po raz kolejny (© anka88)

Widok z wieży widokowej w Mosinie (© anka88)

Panowie nad Jeziorem Góreckim (© anka88)

Droga z płyt, tzw. "greiserówka" w WPN-ie (© anka88)

Widok z Wieży Bierbaumów (© anka88)

Park logistyczny w Komornikach - coś z mojej branży (© anka88)

Poznań w oddali (© anka88)

I jeszcze raz widok na Poznań i okolice (© anka88)

Grzesiek z tatą na punkcie widokowym (© anka88)

| 21:27 niedziela, 25 sierpnia 2019 | linkuj Muszę tam z Wami kiedyś pokrecic
| 20:29 niedziela, 25 sierpnia 2019 | linkuj Widziałem już wczoraj grześkowy wpis, pozostaje mi tylko powtórzyć gratulacje za świetne relacje z "moich" terenów :)

Wstyd się przyznać, że nie miałem okazji być na szreniawskiej wieży. Dobrze wiedzieć, że w końcu ją otworzyli.

Pożegowska płasko wygląda na fotkach, ale wiemy czym smakuje. Oczywiście jak na wielkopolskie warunki :)

Świetny pomysł z tym pociągiem. Z Pobiedzisk co prawda nie da się dojechać za bardzo bezpośrednio do Puszczykowa lub Mosiny, ale z przesiadką w Poznaniu to w wersji optymistycznej około godziny. Albo wysiadacie na Głównym i macie do granic WPN-u zaledwie 15 km :)