• Sprzęt BMC Bike MaChine

Przez Iwno do Swarzędza i z powrotem

Sobota, 19 października 2019 · dodano: 20.10.2019 | Komentarze 3

Po sobotnim śniadaniu wybraliśmy się na szybką kawę do Iwna w odwiedziny mojej babuli. Po pogawędkach wyruszyliśmy w kierunku Swarzędza, żeby zajrzeć nad Dolinę Cybiny. Miejsce to posiada swój klimat i fajnie posiedzieć sobie w takich okolicznościach przyrody. Potem objechaliśmy jeszcze Jezioro Swarzędzkie i obraliśmy kierunek powrotny przez Katarzynki, Uzarzewo i Biskupice do domu.

Dolina Cybiny w Swarzędzu (© anka88)

Dolina Cybiny (© anka88)

Jedziemy wzdłuż Jeziora Swarzędzkiego - piękna jesień (© anka88)

Gdzie tylko mogliśmy to obieraliśmy wariant leśny, żeby nacieszyć się widokami jesieni (© anka88)

| 03:57 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj Piękny wariant leśny :)
| 20:37 niedziela, 20 października 2019 | linkuj Tak, aż się chce pokręcić takimi drogami, póki jeszcze raczej bezproblemowo przejezdne :)
| 18:22 niedziela, 20 października 2019 | linkuj Zachęcające zdjęcia z lasu,prawie trzy tygodnie nie byłem na leśnych ściezkach.