• Sprzęt BMC Bike MaChine

Lasy Czerniejewskie - Gniezno

Niedziela, 20 października 2019 · dodano: 20.10.2019 | Komentarze 4

Dzisiejsza wycieczka odbyła się w przepięknych okolicznościach przyrody, pośród Lasu Czerniejewskiego, który w taką pogodę jak dziś, może zachwycać każdego swoimi jesiennymi barwami. Mając na względzie, że taki widok nie będzie trwał wiecznie, postanowiliśmy drogę w kierunku Gniezna pokonać właśnie przez las. Jechało się bardzo przyjemnie, po drodze mijaliśmy wytrwałych grzybiarzy i kilku rowerzystów, którzy sezonu rowerowego jeszcze nie zakończyli.

Las Czerniejewski (© anka88)

Grzesiek pośród leśnych duktów (© anka88)

Rezerwat przyrody Bielawy (© anka88)

Wyjeżdżamy z Gniezna i jedziemy w kierunku Braciszewa. Ten podjazd dał nam troszkę wycisku, ale uśmiech pozostał :) (© anka88)

Na odcinku drogi Myślęcin - Owieczki powstała nowa ścieżka rowerowa. Super odcinek! (© anka88)

tanova
| 11:12 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj W lesie teraz najpiękniej. Oby taka pogoda trwała jak najdłużej!
| 03:59 poniedziałek, 21 października 2019 | linkuj Taka wycieczka dodaje energii ;)
| 20:46 niedziela, 20 października 2019 | linkuj Asfaltowa ddr-ka znów mnie zadziwia. Tym, że jest asfaltowa :) Super!

Fajnie, że spotkaliście tylko kilka osób, ja na poznańskiej Dębinie oraz koło WPN-u widziałem koszmarne tłumy.
| 18:22 niedziela, 20 października 2019 | linkuj Jak można sezon kończyć jak taka piękna pogoda jest