• Sprzęt BMC Bike MaChine

Słoneczna niedziela

Niedziela, 8 marca 2020 · dodano: 08.03.2020 | Komentarze 4

Taką niedzielę to my rozumiemy... Ładnie, słonecznie, przy w miarę przyjemnej temperaturze... tak to można sobie kręcić. Nie mieliśmy konkretnego celu, jechaliśmy przed siebie, aż dotarliśmy w okolice mniejszych wioseczek, m.in. Żydówka, Dębicy, Dziećmiarek, Imiołek, Pól Lednickich. W drodze powrotnej musieliśmy zmagać się z wiatrem, ale na szczęście nie był aż tak upierdliwy. Było naprawdę sympatycznie, zwłaszcza, że ja jechałam za Grześkiem :))).

Mój towarzysz wycieczek (© anka88)

Okolice Pól Lednickich (© anka88)

Tym razem żurawie się spłoszyły, ale udało się złapać je w locie (© anka88)

| 21:20 poniedziałek, 9 marca 2020 | linkuj W końcu jakaś normalna pogoda:):):):)
JPbike
| 21:56 niedziela, 8 marca 2020 | linkuj Dobry słoneczny dystans i dopiszę - samych najlepszosci z okazji Dnia Kobiet :)
| 21:26 niedziela, 8 marca 2020 | linkuj Ha! Świetne - i niełatwe - ujęcie żurawi. Ma się to oko! :)
| 18:54 niedziela, 8 marca 2020 | linkuj Żurawi i płowej dziś widziałem dużo ale poza zasięgiem smartfona