• Sprzęt BMC Bike MaChine

Polno - leśne kręcenie po okolicy

Sobota, 14 marca 2020 · dodano: 14.03.2020 | Komentarze 4

Ładny dziś był dzionek, więc wykorzystaliśmy czas wolny na rower. Uciekliśmy w zacisze lasu, a tu niespodzianka - więcej ludzi w lesie, jak na drogach :). Kilku spacerowiczów, rowerzystów, ludzie korzystają póki mogą, bo jak to w życiu bywa, we wszystkim należy zachować zdrowy rozsądek. Pokręciliśmy się dzisiaj po okolicach Barcinka, Karłowic i wracaliśmy Puszczą Zielonką do Tuczna. Na odcinku drogi Karłowice - Tuczno pojawił się nowy asfalt, wreszcie.

Tama na Barcinku (© anka88)

W tym miejscu zawsze jest pełno wody, tym razem było jej aż nadto (© anka88)

Dzisiejsze widoki (© anka88)

I wspomniany nowy odcinek drogi (© anka88)

| 20:04 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Bardzo ładna pogoda i ucieczka od siedzenia w domu przed koroną :P. Ja jak widzę takie błoto to mi się robi niedobrze :D. POZDRAWIAM
| 15:17 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Trzecia fotka dla microsoftu dla przyszłego windowsa
| 21:03 sobota, 14 marca 2020 | linkuj Aj, "nieoznaczony" oczywiście razem :)
| 20:58 sobota, 14 marca 2020 | linkuj Nowy asfalt, a chodnik po lewej nie oznaczony jako DDRiP - same plusy :)

Świetnie prezentuje się ta tama. Fajny widok.

Ludzie nie mają co ze sobą robić bez galerii, ale chyba w końcu to łażenie im się znudzi. Mam nadzieję :)