• Sprzęt BMC Bike MaChine

Las Czerniejewski i okolice Wrześni

Niedziela, 15 marca 2020 · dodano: 15.03.2020 | Komentarze 5

W miastach pustki, na drzwiach sklepowych komunikaty typu "sklep nieczynny do odwołania", "wchodzimy po 2 osoby" itp. Taki czas zafundował nam koronawirus. Z tego też powodu ludzi można spotkać w lesie i tak też było dzisiaj. Temperatura była dziś wyższa jak wczoraj, jednak mocniej wiało, co można było odczuć na własnej skórze. Przeważnie kiedy wieje uciekamy do lasu, tym razem pojechaliśmy do Lasu Czerniejewskiego. Jechało się całkiem przyjemnie, aż dotarliśmy pod okolice Wrześni, w miejscowości Nowy Folwark obraliśmy kierunek powrotny.

W Lesie Czerniejewskim ostatnio sporo ściętych drzew (© anka88)

Za to drogi mniej błotniste jak w Puszczy Zielonce (© anka88)

Hotele, restauracje i bary świecą pustkami (© anka88)

Podobnie jak teren między Barczyzną a Nowym Folwarkiem(© anka88)

Ludzie są i żyją :) (© anka88)

| 22:04 czwartek, 19 marca 2020 | linkuj U mnie też nieczynne do odwołania. Sam nie wiem co mnie czeka. Niemniej zaczynam nadrabiać zaległości po lutym. U Was widzę od początku roku pełna aktywność :)
tanova
| 18:35 poniedziałek, 16 marca 2020 | linkuj Ludzie sobie przypomnieli, że w taki piękny dzień można iść na spacer do lasu.
| 21:10 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Zamiast drzew w lasach ludzie... Dziwne to czasy.

Ale pokręcone fajnie :)
| 19:48 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj Ale super leśne drogi,takich szerokie jeszcze nie widziałem
| 19:37 niedziela, 15 marca 2020 | linkuj W lesie już zielono ;-)