Dookoła Jeziora Lednickiego i przez Łubowo

Sobota, 18 kwietnia 2020 · dodano: 18.04.2020 | Komentarze 7

Pogoda dopisuje, w domu ciężko wysiedzieć, więc i dziś wybrałam się na przejażdżkę. Od poniedziałku wreszcie jazda będzie spokojniejsza, bez obaw otrzymania mandatu. Koło Pól Lednickich spotkałam dwóch policjantów na motocyklach, nawet się nie zatrzymali, ale za to cofnęli się żeby dogonić dwóch innych kolesi pędzących na krosach. Objechałam Jezioro Lednickie po czym odbiłam w kierunku Owieczek i Żydówka, a potem z Łubowa już prosto do domu. Pomimo zasłoniętej twarzy jechało mi się dobrze, a to pewnie za sprawą chusty Buff, którą wczoraj zakupiłam.

Taki prywatny pomost by się przydał (© anka88)

Nad Jeziorem Lednickim spokój (© anka88)

Podobnie jak na drogach (© anka88)

| 04:08 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Buffy robią furorę ;)
| 20:02 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj Oj tak, lekkie kominy, czy tam buffy, wyprzedziły epokę maskowania :)

Foty niemal letnie. A wielkopolska policja faktycznie mało upierdliwa była w tych dziwnych czasach.
tanova
| 16:50 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj Ładnie nad tym jeziorem macie. Dobrze, że policja nie czepia się rowerzystów.
JPbike
| 16:30 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj To prawda - buff od lat robi dobrą robotę, w moim przypadku przez cały rok :)
| 16:21 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj Foteczki takie że aż chciało by się wykąpać :D POZDRAWIAM SERDECZNIE
| 16:08 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj Nie jest źle. Oddychało mi się naprawdę dobrze.
| 16:05 sobota, 18 kwietnia 2020 | linkuj A jak tam jazda w maseczce?