Okolicznie

Niedziela, 19 kwietnia 2020 · dodano: 19.04.2020 | Komentarze 9

Zbliżamy się do normalności, oby tylko ta "normalność" postanowiła z nami zostać na dłużej. Dzisiaj jeszcze tak naprawdę na nielegalu, ale bez żadnych spotkań po drodze. Najpierw udałam się do Zbierkowa, a następnie z wiatrem w plecy dojechałam do zjazdu Iwno. Wreszcie remontu doczekała się droga z Kociałkowej Górki do węzła, co bardzo mnie cieszy, bo teraz ścieżkę rowerową będę miała praktycznie pod sam dom. Następnie przez Buszkówiec dojechałam do Kostrzyna, a stamtąd w kierunku Gwiazdowa - Jankowa i Biskupic. Nad Jeziorem Kowalskim zrobiłam sobie krótką przerwę, ponieważ powrót zapowiadał się pod wiatr. Ale dałam radę.

Tak a`propo BS powinno zrobić galerię "zamaskowanych" :).

Dołączyłam do grona zamaskowanych (© anka88)

Asfalt już wylany, ścieżka rowerowa w trakcie budowy - mają czas do października (© anka88)

Na polach hulał wiatr (© anka88)

Relaks nad Kowalskim (© anka88)

A w Pobiedziskach nabudowało się ostatnio kilka nowych osiedli (© anka88)

tanova
| 18:12 poniedziałek, 20 kwietnia 2020 | linkuj Bardzo ładna bandanka :-)
Marecki
| 14:12 poniedziałek, 20 kwietnia 2020 | linkuj Na Kowalskim chyba też mniej wody..
Nefre
| 21:55 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Fajna wycieczka, maski mnie wkurzają, nie mogę oddychać..
| 19:58 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Chyba do grona zawodników z Mortala Combata heheheh POZdro Aniu Fajne foteczki
| 19:03 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj MaskStats! :)

Paskudnie te klocki wyglądają, no ale cóż, ludzie muszą gdzieś mieszkać. Lepiej, że budują się na polach niż mieliby po to wycinać kolejne lasy :)
montana21
| 17:29 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Podobno w lasach nie trzeba się "maskować", tak przynajmniej trąbią media, czyli od jutra trzeba zamieszkać w lesie !!
| 17:14 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Gęsta zabudowa tych nowych osiedli.
JPbike
| 16:16 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Tak jest, witamy w klubie zamaskowanych :)
| 13:59 niedziela, 19 kwietnia 2020 | linkuj Ja za miastem większość trasy dziś pokonałem bez maski bo ruch zerowy