Swarzędz i Dolina Cybiny

Wtorek, 28 kwietnia 2020 · dodano: 28.04.2020 | Komentarze 6

Dzisiaj już nikt nie pokrzyżował moich planów i zrealizowałam wczorajszy cel, którym był Swarzędz i Dolina Cybiny. Tak swoją drogą, gdybym wczoraj dotarła w to miejsce to możliwe, że spotkałabym Grześka. I żeby było śmiesznej żadne z nas nie planowało tej trasy, tylko jak rozmawialiśmy to okazało się, że chcieliśmy pojechać w te same rewiry. Przypadek?! Nie sądzę :).
Ciepło było, pod kaskiem aż parowało, ale jechało się całkiem przyjemnie. Była chęć na kręcenie, to się tak pedałowało.

Urząd Miasta i Gminy Swarzędz (© anka88)

Ścieżka rowerowa wzdłuż Jeziora Swarzędzkiego (© anka88)

Dolina Cybiny (© anka88)

Na polach żółto - zielono (© anka88)

A takie drogi lubię najbardziej :) (© anka88)

montana21
| 17:04 czwartek, 30 kwietnia 2020 | linkuj Fajnie tam, sporo miast i miasteczek w zasięgu wycieczki jak i terenów zielonych, można nieźle pokombinować.
Marecki
| 08:23 środa, 29 kwietnia 2020 | linkuj Super ścieżka wokół Swarzędzkiego, cieszy rozwijanie infrastruktury przyjaznej nam. Żółty i zielony, te kolory pozostaną z nami też cały maj :)
micor
| 07:56 środa, 29 kwietnia 2020 | linkuj Dolina Cybiny to jedno z bardziej urokliwych miejsc w okolicy ;)
| 20:40 wtorek, 28 kwietnia 2020 | linkuj O, Swarzędz ma jednak inną, lepszą twarz niż ta, którą znam - koszmarne śmieszki przez miasto, korki i ogólny syf :) Dzięki za ukazanie :)
| 20:27 wtorek, 28 kwietnia 2020 | linkuj Takie asfalty to ja rozumiem :D:D:D:D
tanova
| 19:46 wtorek, 28 kwietnia 2020 | linkuj Bardzo ładnie w Swarzędzu, ale całkiem pusto. Ani jednego człowieka, pomimo ładnej pogody. Aż dziwne.