Wspólne rowerowanie

Czwartek, 30 kwietnia 2020 · dodano: 30.04.2020 | Komentarze 8

Dzisiaj ja miałam urlop, a Grzesiek był w pracy, ale kończył wcześniej, więc zaczekałam za nim i poszliśmy na rower. W pogodzie niby były zapowiadane przelotne deszcze, a u nas nie spadła ani kropla. Susza w lasach, na polach, mogłoby trochę popadać, najlepiej w nocy :). Grzesiek przewodniczył wycieczce, w ostateczności pokręciliśmy się trochę po terenie w Puszczy Zielonce. Tym razem mi udało się złapać w ostatniej chwili jelenie, które niedaleko nas przebiegały.

W Pobiedziskach pojawiło się kilka rodzin gęsi gęgawych. Tu byliśmy świadkami sprzeczki (© anka88)

Kierujemy się na Puszczę (© anka88)

W lesie jak zawsze przyjemnie, ale też i piaszczyście (© anka88)

W kadr załapały się dwa jelenie (© anka88)

davidbaluch
| 08:48 niedziela, 3 maja 2020 | linkuj Fajnie jak ma się z kim jeździć.
| 18:45 piątek, 1 maja 2020 | linkuj Fajne TE KACZAKI hehehe POZDRAWIAM SERDECZNIE
micor
| 16:49 piątek, 1 maja 2020 | linkuj No istotnie- deszcz by się przydał bardzo by dać ukojenie tym suchym lasom. P.S- Naprawdę musisz mieć dobre serducho. Ja bym za tym człekiem nie zaczekał, jeszcze w urlop :D.
| 06:40 piątek, 1 maja 2020 | linkuj Pięknie :)
| 22:14 czwartek, 30 kwietnia 2020 | linkuj Podobają mi się te dukty w tej Zielonce, tylko trochę daleko mam, by okienku czasowym na rower się zmieścić, aby dojechać tam i pokręcić.
| 19:49 czwartek, 30 kwietnia 2020 | linkuj No proszę, mi uciekły, Tobie się udało - brawo! :) A ujęcie gęsi też świetne :)
Marecki
| 19:37 czwartek, 30 kwietnia 2020 | linkuj Brawo za jelenie, trudne do sfotografowania bestie.
jerzyp1956
| 19:16 czwartek, 30 kwietnia 2020 | linkuj Macie fajnie z tą puszczą bo blisko.