Wieczorne dotlenianie się

Sobota, 29 sierpnia 2020 · dodano: 29.08.2020 | Komentarze 4

W ciągu dnia nie mieliśmy zbytnio czasu, żeby wybrać się na rower, więc wybraliśmy się na przejażdżkę dopiero pod wieczór. Wyjechaliśmy po godz. 18:00, a wracaliśmy o zachodzie słońca. Niebo zafundowało nam niezły spektakl, którego jednak zdjęcia tak nie oddadzą. Ale mimo wszystko jechało się przyjemnie i całe szczęście, że się zdecydowaliśmy na rower.

Maszyny rolnicze zawsze interesowały Grześka (© anka88)

Wieczorny klimat podczas powrotu (© anka88)

| 18:32 niedziela, 6 września 2020 | linkuj U mnie w piątek tak pięknie wieczorem było
Marecki
| 08:22 wtorek, 1 września 2020 | linkuj Klimaty typowe dla końca sierpnia..Potwierdzam że rowerek to świetna sprawa by nie tylko się dotlenić, ale też przeczyścić kopułę :)
| 13:24 niedziela, 30 sierpnia 2020 | linkuj Uwielbiam takie nocne wieczorne klimaty a wiecZorami zawsze mam jak by wiecej energi do jazdy heheh
| 21:44 sobota, 29 sierpnia 2020 | linkuj Istny agro-show :) Niby tylko dwa zdjęcia, a każde oddaje sedno wycieczki.