Dziewicza Góra

Niedziela, 30 sierpnia 2020 · dodano: 31.08.2020 | Komentarze 4

Rano z ust Grześka padła propozycja przejażdżki na Dziewiczą Górę, na której już dawno nie byliśmy. Dodatkowo brakowało nam już trochę Puszczy Zielonki, więc mogliśmy nadrobić zaległości. Wyjechaliśmy więc ciesząc się pięknem natury, a na Dziewiczej Górze wdrapaliśmy się na wieżę widokową, żeby podziwiać piękne widoki. Na forum muszę pochwalić Grześka, który bez zawahania podjechał tzw. killera - ja nawet nie próbowałam tego podjazdu, bo wiedziałam czym to się skończy :). W drodze powrotnej na chwilę wstąpiliśmy do Wierzonki, po czym kawałek odprowadził nas ojciec Grześka. Potem już podążyliśmy w stronę domu i na sam koniec delikatnie skropił nas letni deszczyk. Miła niedziela.

Dopiero co komentowaliśmy, że w Puszczy jest płasko, a tutaj trafiły się dwa podjazdy :). Jeden mały... (© anka88)

Drugi podjazd już większy :) (© anka88)

A poniżej widoki z Dziewiczej Góry:

Marecki
| 08:20 wtorek, 1 września 2020 | linkuj Widoczki zacne. Ogólnie fajne tereny, pod górala jak znalazł :)
| 04:08 wtorek, 1 września 2020 | linkuj Rowerowa niedziela z pięknymi widokami :)
| 21:50 poniedziałek, 31 sierpnia 2020 | linkuj Byliśmy dziś prawie w tym samym miejscu, tyko ja bez wjazdu na Dziewiczą i bez takich fajnych ujęć :) Super wyszły, szczególnie Grzesiek cisnący ile wlezie oraz WPN-owskie hopki w tle na ostatnim zdjęciu.
| 20:47 poniedziałek, 31 sierpnia 2020 | linkuj Niby taka niewielka górka ale podjazd jak i widoki cieszą :):):):):) lubię dalekie obserwacje i fajnie znów widzieć u Was tą lokalizację