Kręcenie po Puszczy Zielonka

Niedziela, 6 września 2020 · dodano: 06.09.2020 | Komentarze 5

Miesiąc wrzesień rozpoczęliśmy od konkretnej wycieczki po Puszczy Zielonce, w której Grzesiek czuje się pewnie i kręci po niej praktycznie bez mapy. Mi niestety niektóre ścieżki jeszcze się mylą i muszę posiłkować się moim przewodnikiem. Temperatura w dniu dzisiejszym była odpowiednia, jedynie na otwartych przestrzeniach nieźle zawiewał wiatr, ale na szczęście więcej kilometrów przejechaliśmy po lesie. Odwiedziliśmy m.in. Bednary, Zielonkę, Pławno i Dębogórę.

Człowiek lasu (© anka88)

Samoobsługowy serwis rowerowy w Zielonce (© anka88)

Mijaliśmy trasę rajdu MTB po Puszczy (© anka88)

| 08:36 wtorek, 8 września 2020 | linkuj O kurde tego to nie widziałem . punkt serwisowy w terenie . BRAWO :D
Marecki
| 09:49 poniedziałek, 7 września 2020 | linkuj Przyjemna leśna pięćdziesiątka..Super sprawa z tym serwisem. Widać że kto za to odpowiada, chyba sam jeździ..
tanova
| 07:59 poniedziałek, 7 września 2020 | linkuj Fajny macie ten serwis. Ładne kręcenie po lesie.
| 20:40 niedziela, 6 września 2020 | linkuj Zgadzam się, super inicjatywa z tą stacją. Fajne te zielonkowe trakty, nie da się ukryć :)