Niespodziewana setka

Niedziela, 13 września 2020 · dodano: 13.09.2020 | Komentarze 3

Jakoś tak niespodziewanie udało nam się dzisiaj wykręcić setkę na rowerze, dla mnie dopiero pierwszą w tym roku. Wielki sukces, nie ma co...! Umówiliśmy się z tatą Grześka zaraz po śniadaniu i wyruszyliśmy w trasę. Najpierw w okolice Swarzędza, potem przez Paczkowo, Siekierki i Trzek do Kleszczewa, a stamtąd prostą drogą do Środy Wlkp., która była naszym głównym celem. Odwiedziliśmy rynek, podjechaliśmy pokazać p. Krzysztofowi kolej wąskotorową i Jezioro Średzkie, nad którym bardzo dużo się zmieniło, oczywiście na plus. Drogę powrotną obraliśmy m.in. przez Dominowo, Giecz, Gułtowy, Sokolniki Drzązgowskie, Siedlec, Iwno i Kociałkową Górkę. Po dojeździe do Pobiedzisk odprowadziliśmy p. Krzysztofa do Jerzyna. Równo pod naszym osiedlem padła dawno wyczekiwana stówka na liczniku. Dzień uważamy za bardzo udany.

Droga Jarosławiec - Środa Wlkp. (© anka88)

Rynek w Środzie Wlkp. (© anka88)

Kalegiata Średzka (© anka88)

Nad Jeziorem Średzkim dużo się zmieniło (© anka88)

Mieliśmy okazję wypróbować nowy asfalt na drodze z Dominowa do Giecza (© anka88)

Ostatni odpoczynek na trasie (© anka88)

| 08:29 poniedziałek, 14 września 2020 | linkuj Super pogoda ,super wyprawa i gratuluję setki
| 06:39 poniedziałek, 14 września 2020 | linkuj Chciałbym mieć taki zapas czasowy by walić takie dystanse albo mniejsze ale codziennie :)
Szkoda że zabrakło fotek z wąskotorówki bo lubię kolej :D:D:D:D:D
| 20:18 niedziela, 13 września 2020 | linkuj Gratki :) Takie nieplanowane stówy są najlepsze.

Środa jako miasteczko jest takie sobie, ale ma dwa plusy: wąskotorówkę oraz - jak widzę - coraz lepiej prezentujące się okolice jeziora.