Skoki

Sobota, 3 października 2020 · dodano: 04.10.2020 | Komentarze 5

Jak dobrze, że pogoda dopisała, przynajmniej mogliśmy troszkę nadrobić zeszły tydzień i wybrać się na dalszą wycieczkę. Tym razem padło na Skoki, w których już dawno nie byliśmy. Jechało się całkiem przyjemnie, a podmuchy wiatru w ogóle nam nie przeszkadzały. Co tu dużo pisać, Grzesiek wyczerpał temat na swoim blogu.

Podczas przerwy na batonika piesio nie chciał mnie opuścić :) (© anka88)

Jazda przez Puszczę Zielonkę (© anka88)

DDR-ka w Skokach (© anka88)

Czujny paparazzi (© anka88)

tanova
| 22:39 niedziela, 4 października 2020 | linkuj Wymarzona pogoda w sobotę na rowerową wycieczkę i przesympatyczne zdjęcia, łącznie z błagalnym wzrokiem tego czworonożnego czarusia.
| 21:24 niedziela, 4 października 2020 | linkuj Hehe, Roadrunner, dobre, dobre :) Piesek piękny, czarny i faktycznie podobny do Kropy, ale starszy. Za samo podobieństwo bym mu oddał batonika w całości, problem w tym, że czekolada nie jest wskazana :)

Ania - fajnie Was znów widzieć w dobrej formie :)
| 18:31 niedziela, 4 października 2020 | linkuj Pogoda dopisała dla super wypadu ,ja byłem wcześnie rano i mimo plus 15 jechałem w bluzie i długich portkach bo wiał zimny dokuczliwy wiatr
| 16:40 niedziela, 4 października 2020 | linkuj Albo historia lubi sie powtarzać i mialas okazje przygarnac kropka jak Trollking albo ktos mu go podpierdzielil na poczet wpisu hahahahhahahah. Pozdrooooooo
| 14:40 niedziela, 4 października 2020 | linkuj Wycieczka przez ciekawe, zielone tereny, a piesio zainteresowany batonikiem :)