Leśne promienie słoneczne

Niedziela, 11 października 2020 · dodano: 11.10.2020 | Komentarze 6

Wczorajsza pogoda nie pozwoliła nam na wycieczkę rowerową, więc dzisiaj już nie mogliśmy sobie odmówić jazdy. Zaraz po śniadaniu wybraliśmy się do lasu w poszukiwaniu jesieni. Okazuje się, że na kolorowe liście jeszcze troszkę musimy poczekać, w lesie w przeważającej części panuje zielony klimat. Na szczęście dopisało nam dzisiaj słoneczko i można było podziwiać piękne refleksy pomiędzy drzewami. Objechaliśmy kawałek PK Promno oraz Lasu Czerniejewskiego.

Refleksy słoneczne (© anka88)

Grzesiek w promieniach słonecznych (© anka88)

Jezioro Uli w Lesie Czerniejewskim (© anka88)

| 18:36 niedziela, 18 października 2020 | linkuj Mi przy takich promieniach wpadających przez drzewa ciężko się jeździ a to przez problemy z okiem.
| 21:48 poniedziałek, 12 października 2020 | linkuj Ciekawi mnie skąd nazwa jezioro Uli? :D
| 03:56 poniedziałek, 12 października 2020 | linkuj Fajne promienie :)
| 21:37 niedziela, 11 października 2020 | linkuj Świetne foty - no i faktycznie Grigor jako anioł nam się objawił :)
tanova
| 18:12 niedziela, 11 października 2020 | linkuj Promyki jak na pobożnych obrazkach, a Grzesiek przy niedzieli niczym święty pański ;-)
Marecki
| 16:28 niedziela, 11 października 2020 | linkuj Ładnie wykorzystane promienie i zacny dystans w ten niezbyt ciepły dzień