• Sprzęt BMC Bike MaChine

Niedzielnie, towarzysko...

Niedziela, 15 listopada 2020 · dodano: 15.11.2020 | Komentarze 7

Wczoraj miałam parę spraw do załatwienia, więc z roweru musiałam zrezygnować. Za to dzisiaj nie odpuściłam sobie przejażdżki, ponieważ wiedziałam, że są chętni na rower (jak zawsze zresztą). Wspólnie z Grześkiem i p. Krzysztofem wybraliśmy się najpierw do Wagowa, załatwić jedną sprawę, a potem pojechaliśmy w kierunku Łubowa, ponieważ dawno tam nie byliśmy. Jechało się całkiem przyjemnie, jak na listopad to pogoda nam dopisała, pięknie grzało dziś słoneczko. Po dojeździe do Pomarzanowic, ja odbiłam do domu szykować obiad, a Grzesiek odprowadził ojca.

Wyjechaliśmy z Pobiedzisk (© anka88)

Trzeba było nasmarować mój rower (© anka88)

Grzesiek podczas zjazdu wąwozem w Nowej Górce (© anka88)

| 13:23 niedziela, 29 listopada 2020 | linkuj Temperatura jak nie w listopadzie
JPbike
| 18:18 środa, 18 listopada 2020 | linkuj Klimatyczny ten wąwóz jest, wiem bo znam go :)
| 04:53 poniedziałek, 16 listopada 2020 | linkuj Piękny wąwóz :)
Marecki
| 22:00 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Świetnie wykorzystany dzionek..Nie dośc że dopisalo towarzystwo, to i jeszcze są w nich serwisanci :)
Kapitalny ten wąwozik..
| 20:55 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj PS. a, i kolejną wycinkę widzę :/
| 20:55 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj Te Wasze trójkowe weekendowe wypady to już świecka tradycja :)

Wąwóz super, a wożenie ze sobą smaru zasługuje na medal za przewidywalność :)
tanova
| 20:04 niedziela, 15 listopada 2020 | linkuj W takim towarzystwie i przy takiej pogodzie wycieczka rowerowa musiała być udana.