• Sprzęt BMC Bike MaChine

Do Kiszkowa

Sobota, 28 listopada 2020 · dodano: 29.11.2020 | Komentarze 5

Fajne, że tym razem pogoda dopisała w sobotę, ponieważ bez żadnych przeszkód mogliśmy wybrać się na rower. Na początku ubrałam się za ciepło, więc po przebyciu 5 km musiałam się rozbierać, ale wolę już jak jest mi za ciepło, aniżeli za zimno. Pojechaliśmy do Kiszkowa, ponieważ mieliśmy jedną sprawę do załatwienia. Przy okazji mogliśmy przejechać się nową DDR-ką na odcinku Sroczyn - Węgorzewo. Nie był on za długi, bo liczył ok. 4 km, ale zawsze bezpieczniejszy jak jazda po asfalcie. Może za jakiś czas pojawi się dalszy odcinek drogi do Kiszkowa.

Jezioro Biezdruchowskie w Pobiedziskach (© anka88)

Nowa DDR-ka Sroczyn - Węgorzewo (© anka88)

Widok na Kiszkowo (© anka88)

Grzesiek jak zwykle w drodze powrotnej wynajdywał nowe ścieżki (© anka88)

Wpis Grześka tutaj.

| 20:30 niedziela, 29 listopada 2020 | linkuj Wczoraj pogoda była świetna. DDR-ka ok, ale niestety tylko po jednej stronie, co już samo w sobie stwarza niebezpieczeństwo, gdy ktoś kręcąc z drugiej strony musi przeciąż drogę, żeby na nią wjechać. Jednak asfalt jest zdecydowanym plusem, więc jak już muszą być takie wynalazki, to tylko tak robione :)
| 19:05 niedziela, 29 listopada 2020 | linkuj Pogoda elegancka nawet przy tej temp. No i nowe asfalty to swietna sprawa :):):):):)
tanova
| 18:20 niedziela, 29 listopada 2020 | linkuj Cieszą nowe ścieżki rowerowe w okolicy.
| 13:25 niedziela, 29 listopada 2020 | linkuj Gdybym później wyjechał też by mi słonko towarzyszyło przy zaliczaniu rundki a tak tylko ostatnią godzinkę podziwiałem drogę w promieniach słońca.
Marecki
| 10:41 niedziela, 29 listopada 2020 | linkuj ładne ddrki w okolicy. Pogoda się do was uśmiechnęła :)