• Sprzęt BMC Bike MaChine

Podsumowanie 2020 roku

Czwartek, 31 grudnia 2020 · dodano: 02.01.2021 | Komentarze 2

2020 rok jest już historią. Każdemu z nas kojarzyć on się będzie z koronawirusem, ale do nas najważniejsze jest to co wydarzyło się 12.12.2020 r. - czyli nasz ślub. Tak, staliśmy się małżeństwem.
Rok 2020 nie był jakimś mega przełomowym rokiem, jeśli chodzi o moją jazdę na rowerze. Wykręciłam ponad 4 tys. kilometrów i zaledwie 1 setkę i to mnie bardzo cieszy. Najważniejsze jednak jest to, że chęci na rower cały czas są, jedynie czasami brakuje na niego czasu, ale tak to już jest. W tym roku odwiedziliśmy parę nowych miejsc, jak m.in.: Grodzisk Wlkp., Nowy Tomyśl, Opalenicę, Miłosław, Śmiełów, Żerków oraz rodzinne strony Grześka - Rogożewek, Gostynińsko - Włocławski Park Krajobrazowy, Dobrzyń nad Wisłą, Płock. W okresie urlopowym udało nam się pokonać dwie pętle trasy Glacensis: Stronie Śląskie i Międzygórze.
A dzisiaj wspólnie z tatą Krzysztofem i Grześkiem sylwestra spędziliśmy w Puszczy Zielonce...

Takie widoki bardzo lubię (© anka88)

Jezioro Leśne (© anka88)

Mroźna Puszcza Zielonka (© anka88)

Szczęśliwego Nowego Roku życzą Ania i Grzesiek (© anka88)

Grzesiek przyciąga kotki (© anka88)

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla wszystkich!