Pierwsza jazda po dłuższej przerwie

Sobota, 26 marca 2022 · dodano: 26.03.2022 | Komentarze 7

Cześć wszystkim po dłuższej przerwie :). Po niespełna roku i 3 miesiącach dzisiaj wreszcie mogłam "sprowadzić" rower do domu i pokonać pierwsze kilometry z Iwna do Pobiedzisk. Ależ to była przyjemność z jazdy po takim czasie. W naszym życiu dużo się zmieniło, na świecie pojawił się nasz synek, Czaruś, który ma już 6,5 miesiąca (nie pytajcie kiedy to zleciało, bo sama nie wiem). Najważniejsze, że wszystko u nas dobrze i już niedługo zaczniemy jeździć w trójkę na różnego rodzaju wycieczki.

Pozdrowienia :) (© anka88)

| 08:47 czwartek, 21 kwietnia 2022 | linkuj Bardzo dziękujemy za miłe słowa i pozdrowienia :)
tanova
| 11:19 poniedziałek, 28 marca 2022 | linkuj Cześć Aniu - jak miło, że wróciłaś. Nie wątpię, że przekażecie rowerową pasję Młodemu już od pierwszych miesięcy. Pozdrowienia dla całej Waszej Rodzinki!
Marecki
| 16:36 niedziela, 27 marca 2022 | linkuj Witaj, miło znów zobaczyć Cię na BS :)
| 13:51 niedziela, 27 marca 2022 | linkuj Witaj ponownie i Zdrówka dla całej trójki
| 22:37 sobota, 26 marca 2022 | linkuj O kurczę, wracasz! :) Super!!!!

Optymistyczny i radosny uśmiech się tli - to dobry znak :)

Czekam z niecierpliwością na Wasze relacje :)
JPbike
| 21:24 sobota, 26 marca 2022 | linkuj A jakże miło widzieć Twój wpis po dłuższej przerwie :) Też pozdrawiam Waszą ekipę :)
sky1967
| 20:47 sobota, 26 marca 2022 | linkuj Wspaniale wyglądasz !!! Fajnie,że znowu jesteś.Pozdrowienia dla Grześka i Czarusia !!!!!!!!!! Ale fajnie :) :) :)