Nad Jezioro Kowalskie

Poniedziałek, 23 stycznia 2017 · dodano: 23.01.2017 | Komentarze 5

Piękna, słoneczna pogoda, na dworze temperaturka w plusie, więc wybieram się na rower :) Tym razem za cel obrałam Jezioro Kowalskie. I wszystko byłoby idealnie, wręcz doskonale, gdyby nie zaliczenie pierwszej gleby w tym roku, tej zimy, w tym miejscu. Tak szybko na ziemi jeszcze nigdy się nie znalazłam :/ Lód powalił mnie na całego, ale na szczęście obity mam tylko lewy pośladek, a ręce i nogi całkowicie sprawne :) Nad Kowalskim zrobiłam sobie krótką przerwę na łyk ciepłej herbaty, po czym przez Promno wróciłam do domu.

Chwila oddechu (© anka88)

Jezioro Kowalskie w pełnej "kraksie".. yyy... krasie :) (© anka88)

Pola w okolicy Promna wyglądają niczym Sahara, z tą tylko różnicą, że pokryte są śniegiem (© anka88)

Sarenki stale poszukują pożywienia (© anka88)

I jest ich coraz więcej (© anka88)

Widok na Iwno z okolic Buszkówca (© anka88)

To by było na tyle... Nie będę siedzieć za długo, bo mnie dupsko boli :/

wojtascyclist
| 20:02 sobota, 11 lutego 2017 | linkuj Piękne miejsce i dlatego, prawdopodobnie będzie celem jednej z wycieczek w tym roku. Jakieś 380km tam i z powrotem. Oczywiście jak będzie ciepło i zielono.
Pozdrowerki :-)
Marta84
| 18:08 sobota, 28 stycznia 2017 | linkuj jezioro prawie jak to pole :) Piękne :)
| 21:49 poniedziałek, 23 stycznia 2017 | linkuj Kowalskie rządzi :-)
| 18:53 poniedziałek, 23 stycznia 2017 | linkuj Ależ fajne te fotki. Jak w tropikach prawie, tylko że na minusie :)

Widocznie po nich musiałaś zejść na ziemię, stąd ta gleba. Zdrówka :)
anetkas
| 17:32 poniedziałek, 23 stycznia 2017 | linkuj Byłam kiedyś nad tym jeziorem i jest naprawdę piękne, chciałabym tam wrócić :) ja dziś się odratowalam, ale było bardzo blisko gleby na lodzie!! Mam nadzieję że zima odpusci i będzie bezpieczniej.