Wakacje w Kotlinie Kłodzkiej - Polanica Zdrój

Sobota, 17 czerwca 2017 · dodano: 17.06.2017 | Komentarze 6

No wreszcie, wreszcie doczekałam się najlepszej pory w ciągu tej całej rocznej harówki dla dobra firmy i rozpoczęłam upragniony okres urlopowy ;)) Hip! Hip! Hurra! Skoro urlop, to wyjazd. Jak wyjazd to z Mym Lubym. W tym roku padło na obszar Kotliny Kłodzkiej i niezliczoną liczbę zjazdów, podjazdów i czego się tam jeszcze zapragnie :) Ale, żeby nie owijać w bawełnę napiszę, iż pomimo pochmurnego i deszczowego dnia, udało nam się choć na chwilę wybrać na krótką przejażdżkę rowerową, którą odbyliśmy do Polanicy Zdrój. Te wszystkie kurorty uzdrowiskowe znane były mi tylko z nazwy, więc czas poznać je z bliska.

Park uzdrowiskowy Polanica - Zdrój (© anka88)

Muszla koncertowa w Polanicy - Zdrój (© anka88)

Grzesiek na tle Wielkiej Pieniawy - najsłynniejszym sanatorium w miasteczku (© anka88)

Tańcząca... yyy... to znaczy kolorowa fontanna w parku zdrojowym (© anka88)

Jeden z fragmentów parku zdrojowego (© anka88)

Centrum miasta (© anka88)

To tutaj pije się wodę uzdrowiskową (© anka88)

Pomimo, że wyjazd był krótki, to bardzo udany i ciekawy. Ciekawa też jestem czy w kolejnych dniach będę pałała taką radością i zachwytem jak moje nogi odczują te wszystkie wzniesienia, pagórki itp. No ale co, nie narzekamy, a jedziemy dalej! Już jutro :)

Do miłego :)

| 20:40 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj maniek1981 - Nie, nie... Grzesiek jeszcze nie potrzebuje kuracji uzdrowiskowych :) Dzięki!

anetkas - Ja bym to określiła mianem "systematyczności" :) W urlopie mam sporo czasu i nie potrafię się nudzić :)

JoannaZygmunta - Tak, to prawda. Polanica - Zdrój póki co zrobiła na nas najlepsze wrażenia :) Dziękujemy.

jerzyp1956 - Dziękujemy Panie Jurku :)

Hasky05 - Witamy serdecznie i dziękujemy za cenne wskazówki. Na pewno się przydadzą :) Do zobaczenia na szlaku!
Hasky05
| 13:01 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Witajcie w moich stronach.Polecam zdobyć Karłów, zjechać do Radkowa i poleżeć nad zalewem. Albo śniadanie w schronisku Muflon nad Dusznikami, fajny widoczek przy śniadaniu na okolice. Pozdrawiam
jerzyp1956
| 08:09 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Miłego wypoczynku rowerowego.
JoannaZygmunta
| 05:51 niedziela, 18 czerwca 2017 | linkuj Polanica jest piękna. Miłego urlopu :)
anetkas
| 22:47 sobota, 17 czerwca 2017 | linkuj Podziwiam za chęć dodawania tych zdjęć i relacji na urlopie, że Tobie się chce - musi się wam nieźle nudzić :) :)
Dasz radę, góry są piękne a widoki wynagradzaja trudy, sama się przekonasz :)
| 22:10 sobota, 17 czerwca 2017 | linkuj Ale Grzesiek chyba nie pojechał do sanatorium? :D Udanego i owocnego w tripy urlopu!!!