Zachodnia część Gniezna

Sobota, 24 marca 2018 · dodano: 24.03.2018 | Komentarze 3

Sobotnie południe spędziliśmy jak zwykle na rowerach. Tym razem nasze nogi poniosły nas w zachodnią część okolic Gniezna. Dla mnie były to częściowo obce tereny, dla Grześka już bardziej znane. Pogoda niby w porządku, nie padało, jednak po przejechaniu ok. 30 km delikatnie zaczęło mi doskwierać zimno. Odczuły to głównie palce rąk. Aż dziwne, ponieważ liczniki wskazywały ok. 8 st.C, a prawie w ogóle nie było odczuć takiej temperatury. Wszystko przez wiatr (jak zwykle). Na szczęście w drodze powrotnej ukazało się na niebie słoneczko, które przyniosło ciepełko i już jechało się przyjemniej. Jutro ma być jeszcze ładniej, więc dzisiaj trzeba się zregenerować, by jutro ponownie pokręcić.

Nad Jeziorem Lednickim wysyp przebiśniegów (© anka88)

W oddali Dwór ze Studzieńca na terenie Wielkopolskiego Parku Etnograficznego w Lednogórze (© anka88)

Dwór w Strychowie k. Gniezna (© anka88)

Przerwa nad Jeziorem Linie w okolicy Dziećmiarek (© anka88)

Grzesiek na szlaku :) (© anka88)

rolnik90
| 16:30 niedziela, 25 marca 2018 | linkuj Niby w marcu jak w garncu, ale jednak nie zawsze:) Też doświadczyłem sobotniego chłodu i to takiego o 6 rano. Dystans i fotki bardzo fajne :)
| 20:09 sobota, 24 marca 2018 | linkuj "Jak zwykle na rowerach" - i niech tak już zostanie :)

Fajna fotorelacja. Pamiętam jak przez mgłę, że kiedyś byłem na zielonej szkole nad jeziorem Linie, ale to chyba nie to, bo za małe się wydaje.