Trasa Glacensis - pętla Stronie Śląskie

Wtorek, 7 lipca 2020 · dodano: 10.07.2020 | Komentarze 4

Korzystając z gościnności naszych znajomych w drugim tygodniu urlopu udaliśmy się na 3 dni do Stronia Śląskiego, gdzie odkryliśmy dwie super trasy rowerowe znane pod nazwą Singletrack Glacensis (więcej na stronie www). Zaraz po przyjeździe wsiedliśmy na rowery i wyruszyliśmy na pierwszą z nich - pętle Stronie Śląskie, która wg istniejących kategorii zaliczała się do trasy średnio - trudnej. Pierwszy raz miałam okazję poruszać się po takiej trasie i jestem mega zadowolona, przede wszystkim dlatego, że dałam radę kondycyjnie. Nad techniką zjazdów muszę jeszcze trochę popracować, ale myślę, że jeszcze dwie takie pętle i będę już wprawiona :). Jazda takimi singlami sprawiła nam mega przyjemność i zapamiętamy je na długo.

Zalew w Starej Morawie (© anka88)

Im byliśmy wyżej tym od razu trzeba było zrobić zdjęcie (© anka88)

Stronie Śląskie (© anka88)

Zaczyna się nasza pętla (© anka88)

Tak wyglądały ścieżki na trasie (© anka88)

Mega fajna zabawa (© anka88)

Przejeżdżaliśmy nawet pod wyciągiem krzesełkowym na Czarnej Górze (© anka88)

Ścieżki były bardzo dobrze oznakowane, więc nie było błądzenia (© anka88)

Drewniane kładki pod którymi spływał strumyk - ten szum... (© anka88)

Na trasie w kilku miejscach były prześwity, a z nich takie widoki (© anka88)

Tama w Stroniu Śląskim (© anka88)

Biurowiec po zlikwidowanej Hucie Szkła Violetta (© anka88)

Dawniej pałac królewny Marianny Orańskiej, obecnie siedziba Urzędu Miasta i Gminy (© anka88)

Nefre
| 21:46 czwartek, 16 lipca 2020 | linkuj Piękna pętelka
tanova
| 14:31 poniedziałek, 13 lipca 2020 | linkuj Gratuluję kondycji - wygląda na to, że złapaliście bakcyla na górską jazdę! Ale też pętle wyglądają przyjaźnie. Kolej krzesełkowa, którą mijaliście, to Żmija - prowadzą wzdłuż niej dwie czerwone trasy narciarskie, a dwie kolejne - nieco dłuższe i trudniejsze są wzdłuż wyciągu Luxtorpeda. Nie wiem, czy tam przejeżdżaliście. Ale zimą to bardzo fajny ośrodek sportów zimowych.
| 15:29 sobota, 11 lipca 2020 | linkuj Super widoczki OŁ JEA. W końcu się oderwaliście od Wielkopolskich Płaszczyzn :P
| 20:23 piątek, 10 lipca 2020 | linkuj O, górki :) Pięknie, do tego w duecie, mimo że po singlach :)