Trasa Glacensis - pętla Międzygórze

Środa, 8 lipca 2020 · dodano: 10.07.2020 | Komentarze 5

Zachwyceni przejazdem w pierwszym dniu trasą Singletrack Glacensis już na następny dzień zaplanowaliśmy sobie przejazd kolejną pętlą o nazwie Międzygórze, która była dłuższa od pierwszej oraz bardziej wymagająca, jeśli chodzi o podjazdy. Na początku byłam zaskoczona, że tak łagodnie nam się jedzie, jednak za Międzygórzem dopiero zaczęły się niezłe ścieżki. Widokowo również było przecudnie, jednak najbardziej niepewnie czułam się na mega ostrych zakrętach podczas zjazdu, gdzie musiałam cały czas trzymać ręce na hamulcach - tutaj to potrzebna była technika, z którą Grzesiek radził sobie lepiej ode mnie. Mimo to po raz kolejny byliśmy bardzo zadowoleni i usatysfakcjonowani z przejazdu. W ośrodku kultury zaopatrzyliśmy się w mapki z trasami Glacensis, ponieważ jesteśmy przekonani, że jeszcze tam wrócimy, żeby pokonać kolejne trasy. A jest ich sporo w tamtych okolicach...

Jedziemy w kierunku Siennej, żeby wjechać na kolejną pętle (© anka88)

Czarna Góra (© anka88)

Zaczęliśmy ostrym podjazdem (© anka88)

Pętla Międzygórze - zaczynamy jazdę (© anka88)

Kręte ścieżki są rewelacyjne (© anka88)

Wielkie brawa dla pomysłodawców! (© anka88)

Po drodze wody nam nie brakowało... (© anka88)

Na takich zakrętach nie puszczałam rąk z hamulców (© anka88)

Trasy były bardzo dobrze oznakowane (© anka88)

Międzygórze (© anka88)

Szlak prowadził stromymi zboczami gór (© anka88)

Widoki były przednie (© anka88)

W naszych okolicach takie widoki to rzadkość (© anka88)

Stopień trudności 4 średnio - trudny (© anka88)

Pętla Międzygórze w końcowym odcinku jest jeszcze w budowie, ale mogliśmy zobaczyć jak to wyglądało zanim powstały tak super ścieżki (© anka88)

Nefre
| 21:45 czwartek, 16 lipca 2020 | linkuj Cudowna trasa, piękne widoki...
tanova
| 14:33 poniedziałek, 13 lipca 2020 | linkuj Oj, chyba też by mi się tam podobało. Rewelacyjna wycieczka i podziwiam sportową formę!
| 15:27 sobota, 11 lipca 2020 | linkuj Te leśne ścieżki rowerowe są zajebiste :D:D:D:D:D Super fotki Gratulacje udanego Wypadu
JPbike
| 08:45 sobota, 11 lipca 2020 | linkuj Cieszę się że tamta sieć singli Wam się podobała :)
| 20:29 piątek, 10 lipca 2020 | linkuj Super to wygląda, szczególnie wobec kontrastu z ostatnich fotek :)

Rasowi z Was górale rosną :)